Re: Off topic : Hosting center

From: Gorm J. Siiger (none@gjs--sonnit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Jan 2007 - 14:17:09 CET

Date: Wed, 24 Jan 2007 14:17:09 +0100
From: "Gorm J. Siiger" <none@gjs--sonnit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Off topic : Hosting center

> Spændende tråd, også fordi jeg overvejer at skifte hosting fra TDC. Og
> offtopic er det jo ikke, for der er jo naturlivis BSD på maskinerne.

TDC har for nylig ændret deres betingelser for at få maskiner hosted der, og
jeg ved der er flere som er skiftet, eller er ved at skifte fra dem.

Der er flere hosting centre, og co-location udbydere.

De varierer meget i produkter/kvalitet, dog skal man passe lidt på når man
vælger leverandør på området.

Hvis man skal have en maskine placeret, så er det ikke så svært - skal man
derimod have mange maskiner skal man passe på de firmaer som blot er
mellem mænd, de køber plads et sted hvor du selv kan købe og seælger det
videre med fortjeneste på - det giver ikke så meget mening med mindre der
tilbyder noget reelt valueadd.

Jeg kan anbefale at kigge nærmere på Nianet's co-location produkt.

--
Gorm J. Siiger
www.sonnit.dk