Re: Off topic : Hosting center

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Jan 2007 - 13:55:52 CET

Date: Wed, 24 Jan 2007 13:55:52 +0100
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Off topic : Hosting center

On 1/24/07, Jens Dueholm Christensen <none@jens--naff.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Helt OT: verinet.dk ser meget rodet ud som et website, der skal præsentere
> firmaet. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at når sitet ser rodet ud,
> så er det ikke godt at vide hvordan deres service vil være.. (ja, det er
> totalt fordomsfuldt..)

Spændende tråd, også fordi jeg overvejer at skifte hosting fra TDC. Og
offtopic er det jo ikke, for der er jo naturlivis BSD på maskinerne.

Om Verinets hjemmeside er rodet behøver ikke at betyde at deres
funktion/service er dårlig. Men jeg giver da ret i, at hjemmesiden er
noget "my-first-homepage"-agtig.

Lige nu er deres website nede - det synes jeg er mere katastrofalt.

Vh, Lars.