Re: Listearkiverne på BSD-DK!?

From: Louis Tim Larsen (none@louis--louis.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 21 Jan 2007 - 13:03:12 CET

Date: Sun, 21 Jan 2007 13:03:12 +0100
From: Louis Tim Larsen <none@louis--louis.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Listearkiverne på BSD-DK!?

Jesper Rønnekilde skrev:
> Nu ved jeg godt at jeg 'bander', men prøv at kigge på ubuntu'erne. De er
> helt vildt nemme at gå til hvis det bare er til ungerne. Både flash og
> java integrerer meget fint med firefox, så de kan spille alle mulige spil
> på nettet. Og der findes også et hav af 'spil-pakker' man hurtigt kan
> installere.
>
> Personligt har jeg stort set ikke hørt noget brok fra mine unger, efter at
> de har fået kubuntu ;-)

Mint Linux er endnu beder. Den er baseret på Ubuntu og Flash, Java,
Mplayer, DR TV, DVD film virker bare fra starten! Den kan inkludere
iøvrigt også trådløse netværksdrivere, pinterdrivere, skannerdrivere m.
m. ligesom Ubuntu, hvilket betyder at disse ting heller ikke vil være
noget problem.
Den kommer med Gnome og version 2.3 kommer med KDE.
www.linuxmint.com
Mvh. Louis