External Storage

From: Christian Elmerkjær (none@chrisne--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Feb 2007 - 12:08:14 CET

Date: Fri, 23 Feb 2007 12:08:14 +0100
From: "Christian Elmerkjær" <none@chrisne--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: External Storage

Hey.

Jeg har på nuværende tidspunkt en lille chenbro

link: http://www.chenbro.com/corporatesite/products_01features.php?serno=37

for dem der har fulgt linket eller kender til chenbro rackmounts, er
den ikke rigtig sjov at have liggende under sengen fuldtid.

Det jeg gerne vil er at tage min HP 5525 thin client, installere
freeNAS på den og tilslutte to usb2-diske til den som kan køre
raid-spejl(kan aldrig huske om det er 0 eller 1).
Mit problem er at det ikke må larme, og at der i de fleste usbdisk
enclosures står at der er blæser i. Er der nogen der har nogen
erfaringer med externe hardiske?

På forhånd tak

Christian N. Elmerkjær