Vmware på OpenBSD

From: Allan Wermuth (none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Feb 2007 - 10:21:39 CET

Subject: Vmware på OpenBSD
Date: Fri, 23 Feb 2007 10:21:39 +0100
From: "Allan Wermuth" <none@alw--sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej

Jeg har OpenBSD 4.0 kørende på en ThinkPad X40. I forbindelse
med kursus (SANS) og test har jeg imidlertid brug for at køre
VMware, så jeg kan køre diverse foskellige "gæste operativ-
stemer" på maskinen.

Jeg har googlet efter en relevant vejledning i installation og
implementering af VMware på OpenBSD, men jeg finder noget gammel
information som er rettet mod ældre versioner af OpenBSD.

Er der nogen som har et link til en vejledning/howto, og er
der evt. nogen som har erfaring med VMware på OpenBSD?

Er jeg bedre tjent med et helt andet OS på min bærbare ......,
Linux, FreeBSD eller Wintendo?
Jeg er ikke meget for at installere Windows på min bærbare, men
kan hvis det er nødvendigt, måske godt affinde mig med FreeBSD
eller til nøds Linux ;-)

Best regards

Allan Wermuth