Re: Dictionary attack

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bsdly.net)
Date: Wed 21 Feb 2007 - 08:59:06 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Dictionary attack
From: peter@bsdly.net (Peter N. M. Hansteen)
Date: Wed, 21 Feb 2007 08:59:06 +0100

"Preben Uhrskov" <none@preben--uhrskov.biz.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jeg er blevet utrolig glad for pf. HLK anbefalede mig engang denne
> guide, og den har været en enormt stor hjælp.
>
> http://www.bgnett.no/~peter/pf/en/

Godt å høre når arbeidet en gjør er til nytte for noen. For arkivene
er det antakelig bedre å henvise til manuskriptets nye hjem, som er
http://home.nuug.no/~peter/pf/ (filnavn og kataloger samme som
alltid). "Cool links don't change", bortsett fra når det ikke er noen
annen utvei. Beklageligvis, osv, men NUUG er jo et godt og passende hjem, da.

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://www.blug.linux.no/rfc1149/ http://www.datadok.no/ http://www.nuug.no/