Re: Precompile kernel

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Feb 2007 - 22:12:14 CET

Date: Mon, 12 Feb 2007 22:12:14 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Precompile kernel

> Det kunne jeg selvfølgelig kigge på.
>
> Er det totalt umuligt fx at kopiere kernel-filen fra /usr/obj[...] og
> smide den i /boot ?

Mnjaa, nej, egentlig ikke. Mens du kører make installworld og -kernel,
bør du også køre en mergemaster, før make kernel med parameteren -p,
og efter make installworld uden parametre. Noget af det sidste en make
installkernel laver er en kldxref på kernen. Hvad den gør i detaljer
er jeg ikke klar over, men jeg har altid kørt disse, enten lokalt
eller via nfs.

NFS virker også selv om maskinerne ikke står på samme net, har dog
ikke prøvet det. Her anbefales tcp.

Hilsen
Claus