Re: web server auth

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 09 Feb 2007 - 07:05:06 CET

Date: Fri, 09 Feb 2007 07:05:06 +0100
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: web server auth

Phil Regnauld wrote:

> Du mener captchas ? De er ellers en dårlig idé, og de virker kun
> delvist (uden at tale om de problemer med de svægt seende).
>
> http://www.captcha.net/
> http://en.wikipedia.org/wiki/Captcha

Hej Jakob, Phil, Thomas, Morten, Uffe og resten af listen,

Tak for alle svarene og ikke mindst for kommentarene omkring brugen af
captchas. Mht. fordele og ulemper ved captcha, så er det ikke major da
det skal bruges som del af en beskrivelse af hvad og hvordan man kan
beskytte sin site - og derfor er Jeres kommentarer også spot on.
God weekend til Jer alle.

mvh,

/per

per@xterm.dk

--

"The most worth-while thing is to try to put happiness into the lives of others."

- Sir Robert Baden-Powell