Re: E-mail fra CMSimple

From: Henrik Andre Wyss Johansen (none@hawj--wyss.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 30 Dec 2007 - 14:41:20 CET

Date: Sun, 30 Dec 2007 14:41:20 +0100
From: Henrik Andre Wyss Johansen <none@hawj--wyss.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: E-mail fra CMSimple

Hej Lars,

Du har helt ret, Squirrelmail bruger SMTP og kalder ikke sendmail direkte!!

httpd er chroot til "/var/www/, det er selvfølgeligt derfor at PHP ikke
kan nå Sendmail :-(

Tak Lars, jeg må se om der er en anden løsning, for jeg er ikke glad for
at have et kopi af sendmail i httpd ServerRoot.

--
Venlig hilsen
Henrik Andre Wyss Johansen