E-mail fra CMSimple

From: Henrik Andre Wyss Johansen (none@hawj--wyss.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 30 Dec 2007 - 13:03:47 CET

Date: Sun, 30 Dec 2007 13:03:47 +0100
From: Henrik Andre Wyss Johansen <none@hawj--wyss.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: E-mail fra CMSimple

Hej,

Jeg har installeret cmsimple på en openbsd 3.8 og det ser ud til at
fungere fint.
Hvis jeg forsøger at sende mail via mailform får jeg en fejl "The
message could not be sent". som ikke kan bruges til meget. :-(

Jeg havde forventet at finde noget i access_log eller error_log fra
web serveren men der står ikke noget, så var jeg inde og se om php var
sat op til logning

error_reporting = E_ALL
log_errors = On

; Log errors to specified file.
;error_log = /var/www/log/php.log

; Log errors to syslog (Event Log on NT, not valid in Windows 95).
error_log = syslog

Jeg har forsøgt med syslog og en logfil men uden held, jeg får ikke
nogle fejlmeddelser.

Jeg har squirrelmail kørende på samme server så det er muligt at sende
mail fra samme web server.

--
Venlig hilsen
Henrik Andre Wyss Johansen