Re: Nedgradere fra 7.0 beta4 til RELENG_6

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Dec 2007 - 21:11:55 CET

Date: Thu, 13 Dec 2007 21:11:55 +0100
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nedgradere fra 7.0 beta4 til RELENG_6

> Skal jeg I så fald bygge og installere world FØR jeg bygger og installerer kernel ? eller det lige meget.

Kun hvis du vil lave rod i det. Husk på world er userland-programmer
som ls, mkdir, rm, chmod etc. som måske ikke længere vil virke.

Muligt. Men følg den som står i Makefile.

-1. csup /etc/stable_supfile (med RELENG_6_2 i sup-filen)
0. rm -rf /usr/obj/*
0,5. cd /usr/src
1. make buildworld
2. make buildkernel
3. make installkernel
4. shutdown -r now
5. vælg single-user-mode ved prompt
6. mount -a
7. cd /usr/src
8. mergemaster -p
9. make installworld
10. mergemaster
11. shutdown -r now
12. voila (håber jeg)

Mao. følg beskrivelsen i Makefile :-)

--
regards
Claus

When lenity and cruelty play for a kingdom, the gentlest gamester is the soonest winner.

Shakespeare