Re: anbefaling

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Dec 2007 - 13:21:46 CET

Date: Thu, 6 Dec 2007 13:21:46 +0100
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: anbefaling

On Dec 6, 2007 12:39 PM, Carsten Jensen <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Det var de positive ting, nu til de knap så sjove.
> Hvis du firmware opdaterer (R)iLO kortet, skal du være varsom.

Jeps - alt der vedrører strøm skal have samme firmvarerevision, ellers beder
man om problemer.

Power enclosure, management modul, blade enclosure og iLO skal kunne snakke
sammen.

> jeg kan huske noget om at Zitech havde et pci indstikskort hvor man også
> havde lidt remote adgang, men det er længe siden
> nu, så jeg ved ikke om produktet er droppet. men det kunne vidst sættes
> i hvilkensomhelst maskine.

Var det ikke kort, som man solgte til især skoler, hvor man kunne nakke et
image fra en partition - eller tænker du på en egentlig remotefunktion?

Vh, Lars.