Re: SV: anbefaling

From: Jesper Monsted (none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 01 Dec 2007 - 23:23:40 CET

Date: Sat, 1 Dec 2007 23:23:40 +0100
From: Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: anbefaling

On Sat, Dec 01, 2007 at 06:06:29PM +0100, Niels Wahlgreen wrote:

>Nu bliver jeg nysgerrig - hvorfor er raritan et fy-ord? Er det på grund af noget som vi andre skal være opmærksomme på?

Hos mig er det et fyord fordi produktet er elendigt :)

Jeg tror desværre det gælder alle produkter der ikke er integreret i
serveren selv - dyrt, dårlig billedkvalitet, løse dongles der fylder,
kvm-bokse der fylder osv. Jeg vil meget hellere bruge de ekstra penge
som KVM'et ville have kostet på at få en bedre server med noget
ordentligt indbygget konsol/power grej. HP ILO er rigtig godt.

Mvh

/Jesper