Fjernelse af lpr - NO_LPR

From: Benny Simonsen <none_at_bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 31 Aug 2007 20:21:45 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Hej

Jeg benytter cups, og ville egentlig gerne slippe for lpr, men hvordan
får jeg det smidt ud.

Jeg har tilføjet en linie med "NO_LPR=yep" i /etc/make.conf, pg bygget
en ny world, men det forsvandt /usr/bin/lp* filerne ikke ved.

Hvordan får man filerne smidt ud?

Hvis jeg blot skal slette filerne i hånden, hvordan finder jeg så ud
af hvilke filer NO_LPR har indvirkning på?

Jeg har også tilføjet disse linier:
NO_ATM=yep
NO_RCMDS=yep # rsh, rlogin, r* etc commands

Hvad skal gøres for at fjerne dem?

PS: Hvorfor yep - det er min måde at huske på at det viktige ikke er
variablens værdi, men om den er sat eller ej.

/Benny