RE: FreeBSD halv-fryser

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 29 Aug 2007 - 23:08:56 CEST

From: "Carsten Jensen" <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: FreeBSD halv-fryser
Date: Wed, 29 Aug 2007 23:08:56 +0200

> FreeBSD er grundpakken, og har release, stable samt current. Alle
> ekstra programmer du selv lægger på, såsom apache og lign. kommer (som
> regel) fra ports-samllingen.
>
> Hvad siger en 'uname -a'?

Troede det var freebsd-snapshot der var ment om var current eller ej.

uname er som følger
FreeBSD ns1.flipmode.dk 5.5-RELEASE-p15 FreeBSD 5.5-RELEASE-p15 #2: Mon Aug
27 21:06:15 CEST 2007

Men jeg kan sige så meget at jeg har sat daily snapshots ned til 2 gange
hvor den før var 4, og jeg har endnu ikke haft problemer med den var
utilgængelig (dvs den har været tilgængelig i nu mere end 35 timer.)

/Carsten