Re: Støjsvag 2.5" PATA HDD til Soekris

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 25 Aug 2007 - 20:48:05 CEST

Date: Sat, 25 Aug 2007 20:48:05 +0200
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Støjsvag 2.5" PATA HDD til Soekris

Henrik Brix Andersen wrote:

> Jeg vil høre om der er nogen her, der har erfaring med ovennævnte
> HDD'ers støjniveau? Nogen der har andre forslag til en pålidelig,
> støjsvag 2.5" PATA HDD?

Jeg har kun gode erfaringer med Samsung Spinpoint M-serien. Samsung gør
ikke noget specielt ud af 24/7-rating eller ej, men jeg har i hvert fald
oplevet mange i deres T- og P-serier, som har kørt i årevis uden at fejle.

M-serien sælges primært som værende diske til laptops og set top bokse
og har netop fokus på lavt støjniveau, og det lever de i den grad op til.

--
Jens