OBSD i 1U rack

From: Lars Bonnesen (none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 19 Aug 2007 - 16:58:38 CEST

Date: Sun, 19 Aug 2007 16:58:38 +0200
From: "Lars Bonnesen" <none@lars.bonnesen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OBSD i 1U rack

Hvad kan I anbefale af hardare til at køre highperformance firewall i 19" rack?

Helst 1U, men ok 2U kan til nød gå. 3U er et problem.

Fordi... sagen er at jeg har kig på en server med et Intel SR1530AHLX
bundkort som kan sidde i en 1U server. Men jeg kan forstå på nogle
indlæg på nettet, at der kan være lidt problemer med denne hardware og
OBSD.

Ellers tænker jeg på et std. board som ASUS P5B-V eller lign., men
skal man bruge nogle PCI slots der, bliver man nødt til at sætte den i
en 3U server.

Eller kender I andre nogle gode løsninger?

Vh, Lars.