Re: Sata2 og OpenBSD

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Aug 2007 - 09:55:53 CEST

Date: Thu, 16 Aug 2007 09:55:53 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Sata2 og OpenBSD

Quoting Isak Lyberth (isak@lyberth.dk):
> Jeg kikker på nogle billige computere til en firewall/diverse server.
> De kommer alle sammen med sata2 drev nu, og jeg vil lige høre folk om
> deres erfaringer med det?

Ingen personlig erfaring men SATA2 er i al fald understoettet via mfi(4).

Som Henrik siger, skal du nok i hoejere grad tjekke controlleren. Nu
ved jeg ikke, om der SATA2 er meget specielt, men ellers har jeg lidt
svaert ved at tro, at det ikke bare virker.

--
Winter meant the coming of the lazy wind, which couldn't be bothered to
blow around people and blew right through them instead.