Fwd: Femte årlige BB&BDEB (v5.0!) / Fifth Annual BB&BYOB (v5.0!) Saturday 11th of August @ HLK's place on Ama'r.

From: Henrik Lund Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 Aug 2007 - 10:24:47 CEST

From: Henrik Lund Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Fwd: Femte årlige BB&BDEB (v5.0!) / Fifth Annual BB&BYOB (v5.0!) Saturday 11th of August @ HLK's place on Ama'r.
Date: Sun, 5 Aug 2007 11:24:47 +0300
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa

Der er ikke ret mange der er tilmeldt til den femte årlige burgah og
det er da trist.

Så hvis du lige er vendt hjem fra ferie (jeg ankom selv fra Bulgarien
i nat)
og først nu checker din mail og ikke kan huske hvad det var du skal
på lørdag

Så er det tid til straks at sende en mail til Laust eller mig :-)

Vi ses

Henrik
PS I andre kan bare være firkanter ;-)

Begin forwarded message:

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk@security6.net, +45 2026 6000 cand.scient CISSP CEH