Re: fra pop3 til imap

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Apr 2007 - 13:58:24 CEST

Date: Sun, 29 Apr 2007 13:58:24 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: fra pop3 til imap

Hej igen

jeg kan se at imapd køre på port 143, og jeg har gjort de ting som jeg
mener skal gøres, men jeg kan se at alle mails stadig ender i
/var/mail/user... er der andet jeg skal gøre end at oprette
/home/user/Maildir/ og sætte home_mailbox = Maildir/ i postfix/main.cf?

pop3 køre på port 110... (jeg har prøvet at stoppe qpopper, men det
hjalp heller ikke)... Jeg er ved at være der, hvor jeg ikke gider bruge
mere tid på imap, hvis jeg ikke snart kommer videre :)

Er der nogen der kender til en step-by-step vejledning i hvordan jeg
opsætter postfix og courier-imap?

/Torben

--
Med venlig hilsen