fra pop3 til imap

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Apr 2007 - 00:09:18 CEST

Date: Sun, 29 Apr 2007 00:09:18 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: fra pop3 til imap

hey folks

jeg har brugt de sidste 9 timer på at få konverteret fra pop3 til imap,
men det vil ikke lykkedes for mig.
Jeg bruger postfix og har traditionelt brugt qpopper til at hente mails
fra serveren med.
Nu har jeg installeret courier-imap fra ports og fået imap startet.
Jeg har installeret (fra ports) RoundCube og fået det til at virke...
Jeg har sat Mozilla op til at bruge imap kontoen... en det går fint..

Hvad skal der til for at postfix ved at den skal gemme mails i
~user/Maildir i stedet for i /var/mail/user?

--
Med venlig hilsen
Torben Sørensen