er der nogen som kan solaris?

From: Claus Guttesen (none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 07 Apr 2007 - 06:10:16 CEST

Date: Sat, 7 Apr 2007 06:10:16 +0200
From: "Claus Guttesen" <none@kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: er der nogen som kan solaris?

Hej.

Beklager jeg henvender mig vedr. et ikke-bsd emne. Midt i påsken er
det lidt svært at få fat i kvalificeret personel.

Jeg har et problem mht. en solaris 9 på sparc samt en hitachi 9585V
som giver mig problemer. Kort fortalt gik en disk på hitachi'en, og
den kopiérer som planlagt data fra den defekte disk til en hotspare.
Hotsparen overtager ca. kl. 19.11. Ca. kl. 01.41 får solaris'en
problemer med at skrive til hitachi'en. Dernæst bliver nogle LUN's
utilgængelige på solaris'en. Jeg har genstartet solaris'en uden at det
hjalp. Jeg bruger vxfs.

Er der nogen som har erfaring med at fejlsøge kan I kontakte mig på
kometen snabel-a gmail punktum com.

Hilsen
Claus