Re: Maskinel

From: Thomas Peter Berntsen (none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 27 Sep 2006 - 10:18:18 CEST

Date: Wed, 27 Sep 2006 10:18:18 +0200
From: Thomas Peter Berntsen <none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Kenneth Vestergaard Schmidt <none@kvs--binarysolutions.dk.lh.bsd-dk.dk>, bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Maskinel

Kenneth Vestergaard Schmidt wrote:

> Jeg er hjemme i morgen onsdag undtagen omkring 15-17. Torsdag er jeg
> først hjemme efter 17. Fredag er jeg hjemme indtil minimum 15.
>
> Både Octane, SGI'er og NeXT-slab'en? Så tillader jeg mig at stoppe de 2
> 20" CRT'er ned i halsen på dig også - dem skal du alligevel bruge for at
> kunne koble noget på deres proprietære 13w3 skærmstik :)
>
> /Kenneth

Hej Kenneth

Tak for dit svar.

Uha, jeg skal passe på med de om maskinerne rosende ord, thi jeg kommer
blot til at hænge på hele baduljen :-)

Jeg er nu mest interesseret i NeXT'en, så jeg tror, at jeg begrænser mig
til dén ene maskine 8-)

Jeg prøver at se, hvornår det vil kunne passe ind i planerne, og så
mailer jeg dig lige.

Vh
Thomas