Re: Hvem vil arrangere BSD-DK julefrokost?

From: Brian Josefsen (none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 27 Sep 2006 - 00:40:53 CEST

Date: Wed, 27 Sep 2006 00:40:53 +0200
From: Brian Josefsen <none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvem vil arrangere BSD-DK julefrokost?

Laust S. Jespersen wrote:

> Hvis du melder dig, er der tilliden ;)
Ja, sådan er det jo....

> Har du eventuelt allerede nu, nogen idé om hvilken by du vil foreslå
> det afholdt i? :)

Well, vil helst ikke træde nogen jyder over tæerne, men hovedstads
området er nok det nemmeste sted at finde lokaler +
overnatningsmuligheder for de tilrejsende, jeg forestiller mig et
medborgerhus eller lignende med adgang til køkken eller et catering
firma, men måske der kan mobiliseres nogle køkken nisser så kan vi selv
lave noget lækkert mad der rækker til alles budget og de kræsne ganer.
En tur på restaurant og så en gang pub crawl er nok lidt for kedeligt og
falder lidt i med alle de andre julefrokoster.

Jeg formoder et par ting:
Lørdag er bedst, så kan dem længere væk nå at komme og gå
Vi snakker ultimo november senest medio december.
Fadøl er bedst, jeg kender et sted vi kan få lækkert øl til en meget
fornuftig pris.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Brian Josefsen