Re: Anbefaling af netkort

From: Thomas Peter Berntsen (none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Sep 2006 - 10:18:33 CEST

Date: Fri, 15 Sep 2006 10:18:33 +0200
From: Thomas Peter Berntsen <none@no_spam--translucent.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Anbefaling af netkort

Per Engelbrecht wrote:

> fbsd har en hw kompabilitets-liste (det har alle BSD'erne) - brug
> altid de[m|n].
>
> Mht. specifikt naevnte producenter, saa kan jeg erfaringsmaessigt og
> til serverbrug ikke anbefale 3Com.
> Intel PRO/1000GT (ny afloeser for MT chippen) koerer fornuftigt og
> koster det samme som Intel PRO/100 baserede kort. SysKonnect er
> top-nice. NetDesign har argenturet men har ikke haft noget hjemme de
> gange jeg har skulle koebe noget til firmaet, saa koeb dem direkte
> (online).
>

> /per
> per@xterm.dk

Hej Per

Tak for rådet - jeg har kigget på listerne til de forskellige versioner,
inden jeg skrev indlægget, men det er min erfa, at det ofte er godt at
spille bolden op i et forum, da understøttet hardware desværre ikke
altid er lig god hardware :-(

Tak for argumenterne - også til Jesper. Jeg tror, at jeg kigger nærmere
på Intel ;-)

Vh
Thomas