Re: Hvem vil arrangere BSD-DK julefrokost?

From: Brian Josefsen (none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Oct 2006 - 19:36:19 CET

Date: Sun, 29 Oct 2006 19:36:19 +0100
From: Brian Josefsen <none@bj--cold.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvem vil arrangere BSD-DK julefrokost?

Soeren Straarup wrote:

> Der er kommet noget i vejen, saa vi maa desvaerre aflyse.
>
> /Soeren

Hej Søren

Ærgerligt at det ikke kunne blive til en BSD-jy. Til listen skal det så
siges at der sker noget med planlægningen i København men det har været
et værre rod med lokaler, det var meget uventet at det skulle vise sig
at være så dyrt at finde et sted med plads til mere end 15 mennesker.

Mere info kommer når der er mere info.

--
Med venlig hilsen
Brian Josefsen