FreeBSD 6.1 kunne ikke starte

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Oct 2006 - 23:02:50 CEST

Date: Thu, 26 Oct 2006 23:02:50 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: FreeBSD 6.1 kunne ikke starte

Hej folks

Jeg skrev tidligere til listen om min FBSD 6.1 der rebooter af sig
selv... nu er der et andet problem:
Æsken har været slukket hele natten (dermed kold) og blev startet kl ca
10:15 her i formiddag. Under opstarten frøs maskinen og fruen i huset
genstartede den bare og så virkede den fint.
Nu kunne jeg godt tænke mig at finde ud af hvad årsagen var til at æsken
frøs...
Jeg kan kun finde log filer i /var/run/ som fortæller noget fra maskinen
blev genstartet kl ca 10:45... Er det muligt at finde en logfil fra det
tidspunkt hvor æsken frøs og hvilken er det så?

--
Med venlig hilsen
Torben Sørensen