Re: Postfix med MySQL backend

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 24 Oct 2006 - 10:43:22 CEST

Date: Tue, 24 Oct 2006 10:43:22 +0200
From: Allan Wermuth <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Postfix med MySQL backend

* on the Tue, Oct 24, 2006 at 10:35:02AM +0200, Michael Rasmussen was tippering:

> Jeg tror ikke, jeg forstår dit spørgsmål. Hvad er forskellen på at have
> hosts stående i en tabel eller i en fil?

Vi hoster en lang række af domæner, og vores mailgateways bruger MySQL
databaseserverne til opslag af data omkring disse domæner.

"hosts" variablen jeg snakker om i tidligere indlæg, er angivelsen af
mine 2 databaseserverer, og har altså ikke noget at gøre med selve data
i databaserne.

--
Med venlig hilsen

Allan Wermuth Driftsingeniør, IT-service

Tlf. 6550 2789 Mobil 6011 2789 Fax 6550 2860 Email alw@it-service.sdu.dk Web http://intern.sdu.dk/it-service/ansatte/aw-2789/ Adr. Campusvej 55, 5230 Odense M

SYDDANSK UNIVERSITET _______________________________________________________________ Campusvej 55 * 5230 * Odense M * Tlf. 6550 1000 * www.sdu.dk