Re: osx + trådløs + freebsd nfs

From: Erik Cederstrand (none@erik--cederstrand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 20 Oct 2006 - 21:45:13 CEST

Date: Fri, 20 Oct 2006 21:45:13 +0200
From: Erik Cederstrand <none@erik--cederstrand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: osx + trådløs + freebsd nfs

Gregers Petersen skrev:

> På en eller anden måde tror jeg ikke at det arkiv har det alt for godt -
> den seneste mail-dato jeg har, via OSX listen, er fra den 18. juli 2006
> --> men nok om det --> prøv at sende dit spørgsmål ud på OSX listen, det
> er ret interessant :)

Som en god netborger ville jeg se, om problemet har været diskuteret
allerede, og så er det lykkedes mig at være til besvær alligevel. Undskyld!

Måske vil nogen prøve at sparke lidt til osx-arkivet på
http://www.bsd-dk.dk/archives-osx/ ? Der ligger sikkert masser af
goodies, som jeg kan bruge som nybagt mac-ejer.

Mvh Erik