Install phpX, selvom der er sikkerheds hul i ....

From: mikael@syska.dk
Date: Thu 12 Oct 2006 - 09:49:38 CEST

Date: Thu, 12 Oct 2006 09:49:38 +0200 (CEST)
Subject: Install phpX, selvom der er sikkerheds hul i ....
From: mikael@syska.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej bsd-folk,

Som folk nok ved er der jo kommet frem med det hul i alle php version tror
jeg, med opendir vist nok ... og derfor er alle php version i ports træet
markeret med:
root [/usr/ports/lang/php5]# make install
===> php5-5.1.6_1 has known vulnerabilities:
=> php -- open_basedir Race Condition Vulnerability.
   Reference:
<http://www.FreeBSD.org/ports/portaudit/edabe438-542f-11db-a5ae-00508d6a62df.html>
=> Please update your ports tree and try again.
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/lang/php5.

... hvordan kommer man udover det ? Så jeg alligevel kan få det ind? Skal
jo have en eller andet php version på min server ... ?

Synes ikke lige jeg kan finde noget på nettet, og jeg er ikke interesseret
i manuelt at compile fra source, da sikkerheds huller jo stadig er der stå

Hvad gør man?

mvh
me