HyggeBSD i Århus lørdag aften, gratis øl ...

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 11 Oct 2006 - 10:28:07 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: HyggeBSD i Århus lørdag aften, gratis øl ...
Date: Wed, 11 Oct 2006 10:28:07 +0200

... er der nok ikke, men læs aligevel resten

hey der

Det forlyder at indtil flere medlemmer af BSD-DK antageligvis vil
indtage burgah, cola
og øl i Århus ved aftentide.

Det vil foregå på Cafe Smagloes - fordi det er der jeg altid spiser
burgah når
jeg er i Århus.

Jeg kan anbefale deres nam nam burgah som er nam nam:
Smagløs nam nam burger: oregano og masala krydret oksekød m. ost,
bacon, aioli og ristede kartofler 85,-

Der kan potentielt være noget pre-beer da jeg er færdig med undervisning
ca. kl 17 - måske den der ølting med double chocolate stout? anyone?

Hvis du vil være med skal du blot møde op, men du kan også koordinere
lidt
via IRC eller ringe på min mobiltelefon på dagen, efter kl 17

Billeder af mig og Peter Larsen/czar kan sikkert findes på det dersens
internet hvis man vil finde os nemmere, vi ligner jo ikke nørder :-)

Links:
http://www.smagloes.dk

PS Hvis man ønsker PGP signatur af mig skal man som minimum
medbringe pas eller dansk kørekort, samt seddel til mig med PGP
fingerprint

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP Follower of the Great Way of
Unix