Re: SV: Køling til serverrum

From: Kristen Nielsen (none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 06 May 2006 - 15:25:27 CEST

Date: Sat, 06 May 2006 15:25:27 +0200
From: Kristen Nielsen <none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Køling til serverrum

Hejsa liste.

Hvis det er muligt, så er et kølebehov med 2-3 måneders scope måske
muligt at overleve, hvis man skifter et vindue / dør ud med en passende
plade
(træ/metal) og et antal ventilationsriste / ventilatorer, evt suppleret
med en slange på enten ind eller udsugningen, for at få cirkulationen
til at fungere i rummet.

Det er langt billigere at flytte luft, end at afkøle luft, hvis ikke man
altså kan bruge varmen til noget andet.

Kristen