Lørdag i Odense: Assistance til udviklingsprojekt

From: Morten Juhl Johansen (none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 04 May 2006 - 22:44:29 CEST

Date: Thu, 4 May 2006 22:44:29 +0200
From: "Morten Juhl Johansen" <none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Lørdag i Odense: Assistance til udviklingsprojekt

Som flere af jer ved, så har jeg det tekniske ansvar for et projekt,
hvori vi istandsætter computere, der skal bruges i skoler i Senegal.
Imidlertid er det lidt svært for mig at nå at få det hele igennem.
Selve maskinerne skal færdiggøres i god tid, inden de skal udskibes i
september, så vi kan få overblik over, hvad der ellers mangler af
kabler og så videre. Jeg har cirka 200 på hånden.
Derfor laver vi en dag ud af det! På lørdag d. 6. er I inviteret til
at hjælpe med at tage et større ryk og få maskinerne fra hånden. De
fleste af dem virker, som de skal - og skal bare renses omhyggeligt,
hvilket jeg gør med DBAN > http://dban.sourceforge.net . Det meste af
tiden skal maskinerne stå og overskrive, så det behøver ikke at blive
en stressende dag.
Det foregår, hvor vi før har holdt install caféer: På Ungdomshuset i
Odense, Nørregade 60 - vi starter kl. 10 og bliver ved til først på
aftenen.

Alt godt,
Morten