Re: SuSE

From: Henrik Brix Andersen (none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 03 May 2006 - 16:24:53 CEST

Date: Wed, 3 May 2006 16:24:53 +0200
From: Henrik Brix Andersen <none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SuSE

On Wed, May 03, 2006 at 03:33:10PM +0200, Laust S. Jespersen wrote:
> Hvis nogen får PDF'en vil jeg gerne aftage den, jeg bryder mig dog
> ikke om denne formulering:
>
> "Additionally, by completing the survey you are agreeing to allow
> Novell to contact you quarterly with additional training offers."

Det kan jeg så af erfaring sige, at de mener helt bogstaveligt. Jeg
måtte true dem med forbrugerombudsmand und alles for at slippe for
deres elektroniske nyhedsbreve - som jeg for øvrigt ikke havde
tilmeldt mig i første omgang (de høstede email adresser på en
OSS-konference).

Jeg kender flere andre, der har haft samme problem.

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk>
Gentoo Metadistribution | Mobile computing herd