RE: SuSE

From: Torben Wölm (none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 03 May 2006 - 16:01:12 CEST

Subject: RE: SuSE
Date: Wed, 3 May 2006 16:01:12 +0200
From: Torben Wölm <none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Hvis nogen får PDF'en vil jeg gerne aftage den, jeg bryder mig dog
> ikke om denne formulering:
>
> "Additionally, by completing the survey you are agreeing to allow
> Novell to contact you quarterly with additional training offers."

Jeg stod af efter den 1. milliard spørgsmål. Da jeg havde svaret på dem og ville downloade, blev jeg bedt om at logge ind. Jeg har ikke noget Novell login og måtte derfor oprette et. Og så blev jeg bedt om at svare på en milliard spørgsmål igen hvor en stor del af dem allerede var besvaret af den 1. milliard.

Skal man finde sig i sådan noget marketing-idioti for at modtage noget potentielt interessant materiale?

Jeg gad ikke.

/torben