Re: Mail og kalender system

From: Robert Martin-Legène (none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 14 Mar 2006 - 23:30:52 CET

Date: Tue, 14 Mar 2006 23:30:52 +0100
From: Robert Martin-Legène <none@robert+bsd-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mail og kalender system

On Wed, Mar 01, 2006 at 11:13:24AM +0100, Peter I. Hansen wrote:
> Jeg brugte http://www.moregroupware.org/ et stykke tid, og var
> godt tilfreds, men det kørte bare for langsomt på min pentium
> 266 MHz :)

Gammel tråd, undskyld. www.opensourcecms.com har nogle lister over mange
forskellige slags rare programmer i kategorier som bl.a. Portals (cms),
Blogs, e-commerce, groupware, forums. Måske værd noget tid hvis man er
lige så grøn på området som jeg. Også fordi der ikke kun nævnes
groupware.

Men bl.a. moregroupware ... bliver det reelt vedligeholdt? Ingen af
deres demosites virker, og .. nå ja, måske behøver der ikke være ret
meget aktivitet på et projekt hvis det er færdigt.. (Halvåbent
spørgsmål).