Re: Mail og kalender system

From: Peter Kjeldsen (none@peterkjeldsen--cotmanuniversity.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Mar 2006 - 17:10:47 CET

From: "Peter Kjeldsen" <none@peterkjeldsen--cotmanuniversity.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Mail og kalender system
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed,  1 Mar 2006 17:10:47 +0100 (CET)

Vores mini er kun en afdelingsserver så der er 182 brugere lige nu, men antallet varierer. Vi har købt en MiniMax-disk på 200GB og alle mail-filer, lige bortset fra køen, ligger der sammen med postfix.

Da jeg først installerede zimbra virkede det ikke men andet arbejde medførte at jeg måtte gendanne systemrettighederne, installere og opdatere udviklingsværktøjerne og opdatere selve OS også.

Efter dette prøvede jeg endnu engang at installere zimbra og nu gled den bare ind på plads. Zimbra kører fint men det er hurtigere at benytte usermin når man som jeg gør nu sidder i Istanbul.

Peter

Claus Guttesen wrote ..