Re: dhcpd-problem...

From: Uffe R. B. Andersen (none@urb--twe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Jun 2006 - 13:40:43 CEST

Date: Fri, 23 Jun 2006 13:40:43 +0200 (CEST)
Subject: Re: dhcpd-problem...
From: "Uffe R. B. Andersen" <none@urb--twe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Uffe R. B. Andersen wrote:
> Jeg har for nogen tid siden installeret en FreeBSD 6.1, som blandt andet
> skal være dhcp-server. Det fungerer for så vidt også fint nok - den
> leverer da adresser til mine computere. Imidlertid kan jeg ikke stoppe
> dhcpd og det irriterer mig:
<snip>
> Jeg har en anden, stort set identisk, maskine - på den fungerer det fint
> og jeg kan ingen forskelle finde i deres opsætning.

Nu har jeg lavet buildworld på begge maskiner og det har udjævnet
forskellen - nu virker det *ikke* på nogen af dem :-(

Så et eller andet sted mellem 6.1-RELEASE og nuværende build må der være
kommet noget snavs ind. Jeg forestiller mig at det må være i rc.subr -
lyder det sandsynligt?

Hvordan kommer jeg videre?

--
Med venlig hilsen - Sincerely