Re: Jeg har 3 P3-450'ere hvis nogen kan bruge dem?

From: Morten Juhl Johansen (none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Jun 2006 - 10:34:04 CEST

Date: Mon, 12 Jun 2006 10:34:04 +0200
From: "Morten Juhl Johansen" <none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Jeg har 3 P3-450'ere hvis nogen kan bruge dem?

Vil du evt. være interesseret i, at de anvendes til skoler i Senegal?
Er i gang med at sende en bunke derned.

Med venlig hilsen
Morten

--
weblog > http://mjj.slacking.dk

Den 11/06/06 skrev Jan Gundtofte-Bruun <none@jan.bsdforums--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>: > Hej liste, > denne gang ikke et dumt BSD-spørgsmål, men et tilbud: > > Hvis nogen har interesse i 1, 2 eller 3 P3-450 maskiner, så er det bedre at > hente dem hos mig end at de havner på genbrugspladsen. Hvis du tilmed har lyst > til at bytte med et eller andet antal hundredekronesedler, ville det jo være > helt fint. > Ja, jeg ved da godt disse maskiner på ingen måde er moderne mere, men de kan > da sagtens bruges til diverse "baggrundsopgaver". > > Maskinerne er Fujitsu-Siemens Scenic 660 desktops med ethernet, usb, lydkort, > cd og floppy, 8,5Gb disk og 64Mb pc100-ram. De lidt tunge stålkabinetter er > faktisk ret rare at arbejde med, og så har de loop-through strøm og aflåseligt > frontpanel (sådan er FSC pc'er jo). > > PS! Jeg har lige genlæst mailingliste-betingelserne og netiketten for at se > hvordan det er med salg og så'n ... jeg håber ikke dette ses som "kommercielt" > i den forstand at jeg bliver smidt af listen. > > :o) Jan Gundtofte-Bruun > -- 010\001\111 -- > >