Jeg har 3 P3-450'ere hvis nogen kan bruge dem?

From: Jan Gundtofte-Bruun (none@jan.bsdforums--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Jun 2006 - 17:08:45 CEST

Date: Sun, 11 Jun 2006 17:08:45 +0200 (CEST)
Subject: Jeg har 3 P3-450'ere hvis nogen kan bruge dem?
From: "Jan Gundtofte-Bruun" <none@jan.bsdforums--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej liste,
denne gang ikke et dumt BSD-spørgsmål, men et tilbud:

Hvis nogen har interesse i 1, 2 eller 3 P3-450 maskiner, så er det bedre at
hente dem hos mig end at de havner på genbrugspladsen. Hvis du tilmed har lyst
til at bytte med et eller andet antal hundredekronesedler, ville det jo være
helt fint.
Ja, jeg ved da godt disse maskiner på ingen måde er moderne mere, men de kan
da sagtens bruges til diverse "baggrundsopgaver".

Maskinerne er Fujitsu-Siemens Scenic 660 desktops med ethernet, usb, lydkort,
cd og floppy, 8,5Gb disk og 64Mb pc100-ram. De lidt tunge stålkabinetter er
faktisk ret rare at arbejde med, og så har de loop-through strøm og aflåseligt
frontpanel (sådan er FSC pc'er jo).

PS! Jeg har lige genlæst mailingliste-betingelserne og netiketten for at se
hvordan det er med salg og så'n ... jeg håber ikke dette ses som "kommercielt"
i den forstand at jeg bliver smidt af listen.

:o) Jan Gundtofte-Bruun
-- 010\001\111 --