Re: PHP4/5?

From: Benny Simonsen (none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Jun 2006 - 22:09:23 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Benny Simonsen <none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 06 Jun 2006 22:09:23 +0200
Subject: Re: PHP4/5?

"Peter Tersløv Forsberg" <none@thevillain--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
wrote on Tue, 6 Jun 2006 21:48:10 +0200:

> En kort søgning på "php5 mod_php freebsd" gav følgende link:
> http://devnulled.com/content/2006/05/freebsd-ports-what-happened-to-mod_php5/
>

> - Peter

Ja, det var et lign. link der ledte mig til make config - men det der
undrer mig er hvordan jeg kan smide denne configuration som parameter
til portupgrade.

Parameteren i /var/db/ports/php5/options hedder "WITH_APACHE=true",
og hvad jeg kan se i php5-portens Makefile, er at den blot checker om
WITH_APACHE er sat så true burde give samme resultat som yes.

/Benny