Re: Dobbelt/parallel netvær setup?

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 Jun 2006 - 15:22:24 CEST

Date: Thu, 1 Jun 2006 15:22:24 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Dobbelt/parallel netvær setup?

Gregers Petersen wrote:

> Hvordan lige det, med 2 IP-adresser på samme tid ud/ind af et netkort ?

Uhmmm. Inden du gør det, så skal du nok lige spørge de
sikkerhedsansvarlige for de to net om lov.
Ellers risikerer din ven at få store problemer (alt efter de
aktuelle sikkerhedspolitikker).

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---