Re: Betatestere søges

From: Morten Juhl Johansen (none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 31 Jul 2006 - 20:31:05 CEST

Date: Mon, 31 Jul 2006 20:31:05 +0200
From: "Morten Juhl Johansen" <none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Betatestere søges

Den 31/07/06 skrev Michael Rasmussen <none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk>:
> Hej alle,

> hvis det skulle være nogen her på listen, der kunne test oversættelse
> og afvikling på FreeBSD, NetBSD og OpenBSD - eventuelt også Solaris
> (før v. 9 kan næppe lade sig gøre - ingen GTK2).
>
> URL til kildekode: http://www.datanom.net/tptest-gui/download.html

Jeg har lige prøvet den på Slackware 10.2, hvor den virkede uden
problemer og prøver nu på FreeBSD 6.1.
Jeg får en melding ved opstart. Et vindue med meldingen:
"Could not find any suitable browser.
No online help available.
Suitable browsers are:
- Firefox
- Konqueror
- Mozilla
- Epiphany"
I bunden af dette vindue er der en "Close"-knap, som jeg trykker på -
hvorefter programmet starter, og jeg kan starte testen, der derefter
virker fint.
I øvrigt har jeg FF installeret.

Alt godt,