Re: Betatestere søges

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 31 Jul 2006 - 16:58:58 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Betatestere søges
Date: Mon, 31 Jul 2006 16:58:58 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Jul 31, 2006, at 4:21 PM, Michael Rasmussen wrote:

> Hej alle,
>
> Havde et problem med en ISP vedrørende båndbredde, og for at kunne
> afgøre hvorvidt jeg havde ret eller ej, skulle jeg køre en test med
> et lille program, jeg kunne hente på internettet, http://
> www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp. I bedste
> Sander stil fandtes dette program kun til Microsoft Windows og old-
> world Mac, så da jeg fortalte, at jeg ikke havde mulighed for at
> anvende deres foreslåede program, var svaret, at de kun, i lighed
> med andre ISP'ere, ville forholde sig til dette stykke software!
> [...]
Det virker altså med Mac OS X og jeg har prøvet det mange gange

Nu siger du ikke noget om problemet art - er det maks båndbredde,
latency, udfald eller lignende

smokeping er efter sigende ret godt som argument for midlertidige
problemer

Mvh

Henrik

PS Jeg har ikke fået set på resten af det du skrev

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000