Re: Webdav, Apache2 og mod_encoding

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Jul 2006 - 10:28:48 CEST

Date: Wed, 26 Jul 2006 10:28:48 +0200
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Webdav, Apache2 og mod_encoding

Jette wrote:
> Hejsa...
>
> Sidder på TheCamp og forsøger at få webdav til at spille på min
> FreeBSD6/Apache2 server. Det virker sådan set fint, men (som sædvanlig)
> skal der noget mere til før eventuelle windåser også kan forbinde til
> webdav... Har Googlet og fundet ud af at jeg også skal installere
> mod_encoding. Men den fejler under installationen og jeg har på
> fornemmelsen at den der ligger i ports kun dutter med Apache1.3....
>
> Nogen herinde der har Apache2 og har formået at installere mod_encoding?
> ... eller har I Windows brugere der benytter en særlig klient?

> [...]
Det virker fint for mig uden.
Jeg kører apache22 og kan bruge "web folders" i winxp.
Webfolders virker fint her, jeg kan både uploade filer og downloade
ditto.

Jeg brugte engang bitkinex som klient. Det var dog ikke pga af at den
kunne, webdav men pga af dens understøttelse af ftp over ssl.
Men jeg brød mig ikke om interfacet så den blev hurtigt skrottet
igen ;)

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen