Webdav, Apache2 og mod_encoding

From: Jette (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Jul 2006 - 00:38:55 CEST

Date: Wed, 26 Jul 2006 00:38:55 +0200
From: Jette <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To:  bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Webdav, Apache2 og mod_encoding

Hejsa...

Sidder på TheCamp og forsøger at få webdav til at spille på min
FreeBSD6/Apache2 server. Det virker sådan set fint, men (som sædvanlig)
skal der noget mere til før eventuelle windåser også kan forbinde til
webdav... Har Googlet og fundet ud af at jeg også skal installere
mod_encoding. Men den fejler under installationen og jeg har på
fornemmelsen at den der ligger i ports kun dutter med Apache1.3....

Nogen herinde der har Apache2 og har formået at installere mod_encoding?
... eller har I Windows brugere der benytter en særlig klient?

/Jette