Re: Ekstern DVD-brænder

From: Sven Esbjerg (none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 03 Jul 2006 - 09:52:55 CEST

Date: Mon, 3 Jul 2006 09:52:55 +0200
From: Sven Esbjerg <none@list0--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ekstern DVD-brænder

On Sun, Jul 02, 2006 at 11:53:48PM +0200, Mikkel C. Simonsen wrote:
> Jeg mangler en ekstern CD/DVD brænder til min far's bærbare (det
> indbyggede Pioneer drev kan kun lave coastere). Er der andre mærker end
> Pioneer jeg skal holde mig fra?
>
> Jeg har fundet en Lite-on model (SLW-831SX-02C) - er der nogen der har
> erfaringer med den?
>
> Drevet skal bruges med burncd eller cdrecord på et FreeBSD 5.3 system.

Jeg vil komme med anbefalinger i stedet for.

Jeg har altid brugt Plextor og aldrig haft problemer med dem. Jeg ved godt at
prisen er lidt højere, men jeg synes de er det værd eftersom jeg bare ved at
de virker.

Dog skal det siges at du skal holde dig fra SATA brændere da FreeBSD ikke kan
med dem endnu.

Mvh
Sven Esbjerg

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.dk                 ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]