Re: Windowmanagere

From: Brian Josefsen (none@josefsen--wasd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Jan 2006 - 16:29:48 CET

Date: Sun, 29 Jan 2006 16:29:48 +0100
From: Brian Josefsen <none@josefsen--wasd.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Windowmanagere

On Thu, Jan 26, 2006 at 11:34:53AM +0100, Mark Rosenstand wrote:

> evilwm er lige så smart. Giv den en tur - source er en 26K gzipped
> tarball og den resulterende binary er samme størrelse. Ingen
> konfigurationsfiler, ingen bloat og ingen tilsatte sødestoffer.

papuawm der er en videreudvikling af evilwm da dennes udvikling gik i
stå er også helt fjong, meget lille og meget kompact, genvejstasterne
skal heller ikke puttes ind i papuawm.c inden man kompilerer.

Men jeg vil da allerhelst bruge oroborus

Og så keylaunch grun deskmenu m.m. for at den kan bruges til noget

--
Med venlig hilsen / Best regards
Brian Josefsen