evilwm (was: Windowmanagere)

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Jan 2006 - 12:48:53 CET

Date: Thu, 26 Jan 2006 12:48:53 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: evilwm (was: Windowmanagere)
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> det
> når
>
> evilwm er lige så smart. Giv den en tur - source er
en 26K gzipped
> tarball og den resulterende binary er samme >
størrelse. Ingen
> konfigurationsfiler, ingen bloat og ingen tilsatte
> sødestoffer.

Det gik jo egentlig meget godt, bortset fra at her
skal man gøre det meste selv, ingen kommer med maden,
du skal selv finde ud af, hvordan du skaffer den etc.
Og det helst inden du dør af sult ;-)

Hentede en .xinitrc-fil fra evilwm.sourceforge.net som
skulle justeres en smule. Kan man sætte evilwm op til
at kunne højreklikke med musen og så starte f.eks.
firefox? Små programmer?

Hilsen
Claus