Re: Dokumentation af firewall regler

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bgnett.no)
Date: Thu 19 Jan 2006 - 12:42:55 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Dokumentation af firewall regler
From: peter@bgnett.no (Peter N. M. Hansteen)
Date: Thu, 19 Jan 2006 12:42:55 +0100

Flemming Froekjaer <none@flemmingf--gmail.com.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jeg tror jeg vil læse op på Docbook. Nogen gode links, bortset fra
> FreeBSD dokumentation handbook? Det er ikke sikkert Docbook kan
> extendes til det jeg vil, men det er da et sted at starte.

FreeBSD Documentation Primer (det er vel det den heter?) er faktisk en
ganske bra innføring i DocBook. "The mother of all references" for
DocBook er ikke uventet http://www.docbook.org/.

Selv har jeg liggende en presentasjon som jeg har brukt med vekslende
hell i salgs- og brukergruppesammenheng, med litt referanser bakerst,
som er tilgjengelig på nettet med startside
http://www.bgnett.no/~peter/docbook-presentation/book1.html. wget på
katalogen skaffer deg det hele med kildekode.

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://www.blug.linux.no/rfc1149/ http://www.datadok.no/ http://www.nuug.no/